• Musisz być zalogowany, aby tutaj pojawiły się powiadomienia
Zapisane
  • Musisz być zalogowany, aby tutaj pojawiły się powiadomienia
Zapisane

Aplikacje do mierzenia poziomu hałasu na lekcjach

Nauczycieli można podzielić na dwie grupy – takich, którzy lubią, kiedy na lekcjach coś się dzieje i nie przeszkadza im wtedy hałas, oraz takich, którzy lubią spokojne zajęcia w ciszy. Dokładnie tak samo funkcjonują uczniowie. Niektórzy będą w stanie nauczyć się bardzo dużo, kiedy wokół jest głośno, ale inni będą mieli już z tym spory problem. Jak więc temu zaradzić? Jak sprawić, żeby każdy z uczniów znalazł w klasie miejsce i sposób pracy dla siebie? Na te i inne pytania odpowiada Agnieszka Kruszyńska.

Agnieszka Kruszyńska

Nauczycieli można podzielić na dwie grupy – takich, którzy lubią, kiedy na lekcjach coś się dzieje i nie przeszkadza im wtedy hałas, oraz takich, którzy lubią spokojne zajęcia w ciszy. Dokładnie tak samo funkcjonują uczniowie. Niektórzy będą w stanie nauczyć się bardzo dużo, kiedy wokół jest głośno, ale inni będą mieli już z tym spory problem. Jak więc temu zaradzić? Jak sprawić, żeby każdy z uczniów znalazł w klasie miejsce i sposób pracy dla siebie? Na te i inne pytania odpowiada Agnieszka Kruszyńska.

Chcesz przeczytać artykuł w całości?

To i wiele więcej dzięki prenumeracie premium

  • 6 numerów czasopisma w wydaniu papierowym, co dwa miesiące prosto na Twoje biurko
  • Ponad 360 stron unikatowych treści rocznie
  • Dostęp do wszystkich wydań czasopisma w formie elektronicznej
  • Pełen dostęp do biblioteki materiałów w strefie premium
  • Nagrania z tematycznych szkoleń (wraz z materiałami i certyfikatami)
  • Prezenty i dodatki do czasopisma
  • Pomysły na ciekawe lekcje
  • Szczegółowe scenariusze nietypowych zajęć
  • Wskazówki do przygotowania pomocy dydaktycznych
  • Gotowe materiały do zajęć (karty pracy karty obrazkowe, plakaty układanki, quizy, malowanki, plansze itd.)

O autorze

{{ title }}

Którymi tagami chciałabyś otagować dany materiał?

Do jakiego folderu chciałabyś dodać artykuł?

Tag/Folder został dodany!

Artykuł/Materiał został usunięty!

Za moment strona się odświeży

Artykuł/Materiał został zapisany!

Powiązania artykułu zostały usunięte lub artykuł nie został poprawnie nieprzypisany!

Żeby móc zapisać do ulubionych. Musisz być zalogowany!