Aplikacje do mierzenia poziomu hałasu na lekcjach
Nauczycieli można podzielić na dwie grupy – takich, którzy lubią, kiedy na lekcjach coś się dzieje i nie przeszkadza im wtedy hałas, oraz takich, którzy lubią spokojne zajęcia w ciszy. Dokładnie tak samo funkcjonują uczniowie. Niektórzy będą w stanie nauczyć się bardzo dużo, kiedy wokół jest głośno, ale inni będą mieli już z tym spory problem. Jak więc temu zaradzić? Jak sprawić, żeby każdy z uczniów znalazł w klasie miejsce i sposób pracy dla siebie? Na te i inne pytania odpowiada Agnieszka Kruszyńska.
Agnieszka Kruszyńska

Nauczycieli można podzielić na dwie grupy – takich, którzy lubią, kiedy na lekcjach coś się dzieje i nie przeszkadza im wtedy hałas, oraz takich, którzy lubią spokojne zajęcia w ciszy. Dokładnie tak samo funkcjonują uczniowie. Niektórzy będą w stanie nauczyć się bardzo dużo, kiedy wokół jest głośno, ale inni będą mieli już z tym spory problem. Jak więc temu zaradzić? Jak sprawić, żeby każdy z uczniów znalazł w klasie miejsce i sposób pracy dla siebie? Na te i inne pytania odpowiada Agnieszka Kruszyńska.
Chcesz przeczytać artykuł w całości?
To i wiele więcej dzięki prenumeracie premium
- 6 numerów czasopisma w wydaniu papierowym, co dwa miesiące prosto na Twoje biurko
- Ponad 360 stron unikatowych treści rocznie
- Dostęp do wszystkich wydań czasopisma w formie elektronicznej
- Pełen dostęp do biblioteki materiałów w strefie premium
- Nagrania z tematycznych szkoleń (wraz z materiałami i certyfikatami)
- Prezenty i dodatki do czasopisma
- Pomysły na ciekawe lekcje
- Szczegółowe scenariusze nietypowych zajęć
- Wskazówki do przygotowania pomocy dydaktycznych
- Gotowe materiały do zajęć (karty pracy karty obrazkowe, plakaty układanki, quizy, malowanki, plansze itd.)
O autorze

Agnieszka Kruszyńska
Asystentka w Katedrze Filologii Hiszpańskiej Uniwersytetu Łódzkiego. Prowadzi zajęcia z dydaktyki języka hisz pańskiego oraz nowoczesnych technologii w edukacji dla studentów. Nauczycielka języka hiszpańskiego oraz wychowawczyni. Autorka bloga z materiałami dla nauczycieli www.oleedu.pl. Fanka wykorzystywania gier językowych na lekcjach języka hiszpańskiego oraz rozwijania kreatywności uczniów.