• Musisz być zalogowany, aby tutaj pojawiły się powiadomienia
Zapisane
  • Musisz być zalogowany, aby tutaj pojawiły się powiadomienia
Zapisane

Cel? Pal!

Wielu lektorów, szczególnie tych rozpoczynających ekscytującą przygodę z uczeniem, zastanawia się, na jakiej podstawie ocenić, czy dana lekcja zakończyła się sukcesem. Odpowiedź jest prosta – udana lekcja to taka, która realizuje precyzyjnie określone cele, a jak je określać? Podpowiadamy w artykule.

Ada Chmielewska

Cele to serce każdej lekcji. Jeśli nauczyciel nie określi jasno, co chce osiągnąć, jego rola będzie sprowadzać się bardziej do animacji i zabaw z dziećmi w języku obcym, niż do uczenia.

Chcesz przeczytać artykuł w całości?

To i wiele więcej dzięki prenumeracie premium

  • 6 numerów czasopisma w wydaniu papierowym, co dwa miesiące prosto na Twoje biurko
  • Ponad 360 stron unikatowych treści rocznie
  • Dostęp do wszystkich wydań czasopisma w formie elektronicznej
  • Pełen dostęp do biblioteki materiałów w strefie premium
  • Nagrania z tematycznych szkoleń (wraz z materiałami i certyfikatami)
  • Prezenty i dodatki do czasopisma
  • Pomysły na ciekawe lekcje
  • Szczegółowe scenariusze nietypowych zajęć
  • Wskazówki do przygotowania pomocy dydaktycznych
  • Gotowe materiały do zajęć (karty pracy karty obrazkowe, plakaty układanki, quizy, malowanki, plansze itd.)

Pobierz materiały uzupełniające:

M
Materiały
Activity

Taksonomia Blooma

Karta przedstawia Taksonomię Blooma, która przedstawia procesy przetwarzania informacji.

Czytaj więcej →

O autorze

{{ title }}

Którymi tagami chciałabyś otagować dany materiał?

Do jakiego folderu chciałabyś dodać artykuł?

Tag/Folder został dodany!

Artykuł/Materiał został usunięty!

Za moment strona się odświeży

Artykuł/Materiał został zapisany!

Powiązania artykułu zostały usunięte lub artykuł nie został poprawnie nieprzypisany!

Żeby móc zapisać do ulubionych. Musisz być zalogowany!