Cel? Pal!
Wielu lektorów, szczególnie tych rozpoczynających ekscytującą przygodę z uczeniem, zastanawia się, na jakiej podstawie ocenić, czy dana lekcja zakończyła się sukcesem. Odpowiedź jest prosta – udana lekcja to taka, która realizuje precyzyjnie określone cele, a jak je określać? Podpowiadamy w artykule.
Ada Chmielewska

Cele to serce każdej lekcji. Jeśli nauczyciel nie określi jasno, co chce osiągnąć, jego rola będzie sprowadzać się bardziej do animacji i zabaw z dziećmi w języku obcym, niż do uczenia.
Chcesz przeczytać artykuł w całości?
To i wiele więcej dzięki prenumeracie premium
- 6 numerów czasopisma w wydaniu papierowym, co dwa miesiące prosto na Twoje biurko
- Ponad 360 stron unikatowych treści rocznie
- Dostęp do wszystkich wydań czasopisma w formie elektronicznej
- Pełen dostęp do biblioteki materiałów w strefie premium
- Nagrania z tematycznych szkoleń (wraz z materiałami i certyfikatami)
- Prezenty i dodatki do czasopisma
- Pomysły na ciekawe lekcje
- Szczegółowe scenariusze nietypowych zajęć
- Wskazówki do przygotowania pomocy dydaktycznych
- Gotowe materiały do zajęć (karty pracy karty obrazkowe, plakaty układanki, quizy, malowanki, plansze itd.)
Pobierz materiały uzupełniające:


Taksonomia Blooma
Karta przedstawia Taksonomię Blooma, która przedstawia procesy przetwarzania informacji.
Czytaj więcej →O autorze

Ada Chmielewska
Z wykształcenia psycholog i certyfikowany przez Cambridge lektor języka angielskiego. W zawodzie lektora dla dzieci pracowała w Polsce, Wielkiej Brytanii, Chinach i Indonezji. Prowadzi działającą w Warszawie szkołę językową speak ART Angielski dla Przedszkoli.
Najnowszy artykuł autora:

Our American Dream Trip
Kwiecień to miesiąc w pełni wiosenny i choć pogoda czasem płata nam figle, ten czas w roku przybl...
Czytaj więcej →