WYDANIE listopad – grudzień | 6 (34) 2022
Waiting for Christmas – teatrzyk z niespodzianką
Wykorzystanie form teatralnych i elementów dramy na zajęciach języka obcego sprawdza się w każdej grupie wiekowej. Udział w przedstawieniu pobudza wyobraźnię dzieci, umacnia poczucie własnej wartości, ćwiczy pamięć i rozwija sprawność językową. Dla starszych uczniów nawet inscenizowanie dialogów z podręcznika stanowi odskocznię od rutynowej lekcji z książką, zeszytem i tablicą.
Magdalena Kaleta-Kuzińska
Wykorzystanie form teatralnych i elementów dramy na zajęciach języka obcego sprawdza się w każdej grupie wiekowej. Udział w przedstawieniu pobudza wyobraźnię dzieci, umacnia poczucie wartości, ćwiczy pamięć i rozwija sprawność językową. Dla starszych uczniów nawet inscenizowanie dialogów z podręcznika stanowi odskocznię od rutynowej realizacji lekcji z książką, zeszytem i tablicą.
Ten artykuł jest dostępny dla prenumeratorów
Jeżeli masz prenumeratę
Zaloguj sięJeśli nie masz prenumeraty wybierz odpowiedni dla Ciebie wariant i zamów, aby mieć dostęp do artykułów i strefy online.
Pobierz materiały uzupełniające:
Scenariusz Waiting for Christmas
Czytaj więcej →O autorze
Magdalena Kaleta-Kuzińska
Wykładowca dydaktyki języków obcych Akademii Kujawsko-Pomorskiej i Uniwersytetu WSB Merito. Tłumaczka, nauczycielka języka, pracująca z maluszkami i osobami dorosłymi.