WYDANIE styczeń – luty | 1 (17) 2020
Dobra piosenka – czyli jaka?
Piosenki towarzyszą nauczaniu języka angielskiego w zasadzie na każdym poziomie edukacyjnym. Są nieodłącznym elementem zajęć z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. I choć każdy nauczyciel wie, że piosenki ułatwiają naukę języka, to już nie każdy zastanawia się, dlaczego tak jest i co ważniejsze – jakie piosenki wybrać, by faktycznie przyspieszyć proces uczenia się. W artykule omawiamy korzyści płynące z używania piosenek na zajęciach z młodszymi uczniami, a także podpowiadamy, jak dobrać odpowiedni repertuar do zajęć i jakie utwory wybrać na zabawy karnawałowe.
Katarzyna Niemiec
Piosenki towarzyszą nauczaniu języka angielskiego w zasadzie na każdym poziomie edukacyjnym. Są nieodłącznym elementem zajęć z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, pojawiają s
Ten artykuł jest dostępny dla prenumeratorów
Jeżeli masz prenumeratę
Zaloguj sięJeśli nie masz prenumeraty wybierz odpowiedni dla Ciebie wariant i zamów, aby mieć dostęp do artykułów i strefy online.
Pobierz materiały uzupełniające:
Pacynki paluszkowe family
Szablon pozwala na stworzenie pacynek przedstawiających członków rodziny.
Czytaj więcej →O autorze
Katarzyna Niemiec
Nauczycielka pasjonatka od 14 lat ucząca języka angielskiego dzieci w wieku przedszkolnym. Autorka dwóch publikacji z piosenkami wspomagającymi naukę języka angielskiego Sing Alog All Year Long i Come And Play With Me. Od kilku lat prowadzi warsztaty Learn How To Teach dla nauczycieli języka angielskiego w przedszkolu i klasach I–III szkoły podstawowej.